2013. július 12., péntek

Edzés utáni hajnali hypo

Hétfőtől folytattam az edzést, de most már intenzíven komolyan. Nem keresek kifogásokat. (Ha mégis, akkor elszuszákolom az agyam egy kis részébe, ahol nem látom).
Ma már alig tudtam felkelni ágyból, érzem a létező izmaimat, meg a nem létezőket is :D Ma még futás, holnap csak egy pár km tekerés, aztán vasárnap befejeztem az edzéstervet.
Tegnap már rákontráztam a futásra, 2x13 percet kellett volna futni, de mivel a km mérő 3,2-n volt, úgy gondoltam bírom még, és 40 perc alatt meglett a 4 km :) 6 km/h-val cammogok. Legalább 5 km/h-ra fel kéne vinni, ha nem kevesebbre. Igazából a kitartás a lényeg.

Nah de a címre is gondoljak. Sokáig nem tudtam miért van, hogy teljesen normális értékekkel lefekszek, este edzés után, és hajnalban hypo-ra kelek. Aztán megtudtam egy előadáson, hogy a sport lehet ilyen hatással az egészre. És itt jön a kísérletezés, már megint. Mert nyáron is más, hideg időben is más. Tehát mér, figyel, szúr vagy nem szúr.
Most nyáron az a helyzet, hogy a mozgás leviszi a vércukrot kicsit, majd felviszi futás előttre, és még tovább. Először korrigáltam, hiszen lefekvéskor is 8-9 volt a cukrom. Aztán jött a hypo hajnalban. (hurrá). Így ha már elérem a 8-at lefekvéskor, esti sport után, akkor nem korrigálok és láss csodát, hajnalra 5-6-on vagyok. Remélem ez továbbra is működni fog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet