2013. augusztus 23., péntek

refutás

A futócipőm pár hete teljesen szétesett, KO, kilyukadt.
Így névnapomra kaptam Decathlon ajándékutalványt. Sokáig őrlödtem, hogy most drágát, olcsót, színeset, fehéret?
Aztán úgy gondoltam úgyis ott döntöm el. Felpróbáltam a drágát, nem tetszett, túl neonszínű volt, valahogy kényelmes se. Felpróbáltam a kék terméküket, és csodálatos. Tegnap le is teszteltem, rég futottam ilyen jól, úgy látszik ilyen sokat számít egy cipő. Sose volt még csak futócipőm. Nagyon jóóóóó. Szellőzik, de közben tart. A talpa meg rúgózik. Nem volt lábgörcsöm, lábfájdalmam. Ami eddig sokszor volt.
Mára annyira izomlázam lett, hogy alig tudok felállni a székből *ouch*
A cipő már annyira nem fehér a rengeteg portól, ami a patak mellett van.
Nem tudom sikerülni fog e őszi futóversenyre felkészülni, még reménykedek.
Az ajándék kártyán lévő összegből még felújítottam bicajt, kapott új sárvédőt (hátsó már rég le volt szedve, mert rossz volt, az első se volt már az igazi), csengőt (jó hangosat :D) és egy új sisakot magamnak (sokáig vívodtam, hogy zár, vagy sisak, remélem megérte, bár már több, mint 2 éve Budapesten bicajozok)
Pluszban még egy kulacsot. Mert kell. Mostanában hiába iszok állítólag eleget, futás során a szervezetem pánikál, így felviszi a cukromat, és vízivással tudom levinni. Tehát kulacs :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...