2014. szeptember 25., csütörtök

4 hónap szünet után

Ugye kaptam 4 hónap szabadságot. Letelt a 4 hónap, ma voltam diabdokinál.
Hba1c: 6,8% jobban lelkendezett, mint én :) Pedig pont az abszurd köhögős időszakomban mentem vérvételre, így a fruktozamin és a reggeli magas volt, nah de annak megvolt az oka, akkor 1 hétig felborult az egész. Nem tudtam mit csinálni 8-15 között mozogtam. Mire helyreállt a 6-ot hyponak éreztem.
Megint felmerült, hogy van modernebb inzulin, de mondtam, hogy majd ha tartósan felborul a vércukrom, akkor váltunk. Addig meg minek? :) Főleg mióta kínkeservesen a gyorsat felére, a lassút 2/3-ra csökkentettem, tehát az IR se fenyeget már.

Most már, hogy több, mint háromnegyed éve a nagykönyv szerinti plusz, mínusz 5 napot beleszámítva helyreállt a ciklusom, kijelenthetem, hogy kijöttem a hormonbajból.

Már csak a vashiánnyal küzdök, a hemoglobin a határ alján van, de az legalább a normál értéknél. Szóval megint vastabletta.

A doki közölte, hogy most már orvosi szempontból nem kell fogynom. Csak ne menjek már ez a súly fölé. Persze attól még nem adom fel a futást, főleg, hogy én hízásra hajlamos vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet