2023. november 25., szombat

Nem is tudom



 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész.

Miután 2 évet könyörögtem orvosoknak hogy nem hazudok

Miután a covid tönkrevágta ezt az egész diabos ellátási rendszert

Miután hullik a hajam

Miután azt kaptam meg biztos zabálok

Miután azt kaptam meg biztos nem mozgok eleget

Miután 2 évig nem aludtam egy jót

Miután 2 évig minden reggel úgy ébredtem fel, mint a mosott szar

Miután egyik doki megpróbált félrekezelni

Miután azt mondta neuropátiám van, pedig nem is

Miután vállaltam a szenzort, hogy bőgve bebizonyítsam, hogy nem hazudok

És tényleg nem hazudtam

Több, mint 2 év után végre jó kezekben vagyok, félek hogy mi lesz, félek hogy újra csalódni fogok, rettegek a magas cukortól, pedig nem az hibámból volt magas, és ezért pánikszerűen rosszul vagyok, ha kiugrik. 

Így is nehéz, nagyon nehéz, de már látszik minden hogy nem hazudik, és új bázis inzulinnal megyek tovább. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...