2012. december 4., kedd

Kórháztúra

Nah ilyen se volt még, egy délelőtt alatt 3 szakrendelést rendeztem le.
Indultam a szemészeti klinikán, az éves szemészeti ellenőrzésre, persze ott is kaptam apait-anyait öregasszonyoktól, mert ők 1,5 órája várnak, nekem meg "csak" egyet kellett. Nem én döntöm el, ki hogy megy a sorba... Minden rendben van, lassan vissza is áll a pupillám :)

Aztán mentem vissza diabdokihoz, mert mondta hogy a biztonság kedvéért mutassam meg leletet. 3 hónap múlva kell visszamennem, vérvétel nem kell, azt mondta olyan jók eredmények, hogy felesleges.

A harmadik szakrendeléshez annyit, hogy eddig vidékre jártam nőgyógyászhoz, és vissza is jártam oda, hiába költöztem el. Csak hát egyre nehezebben bírtam időt szakítani rá, hiszen 50 km, csak 50 km. Ma a nőgyógyászati klinika előtt vettem egy nagy levegőt és bementem érdeklődni, hogy mit kell csinálnom, hogy ha ide akarok járni, erre rögtön fogadtak. Hát emberek, én voltam a nagy-nagy szóvivője annak, hogy a nőgyógyásznak nem a nemétől függ a szakértelme.  Még mindig így tartom, viszont a klinikán csak nők voltak a dokik, és valami csodálatos biztonságot éreztem mellettük. Például, hogy megdicsérték, hogy évente eljárok rákszűrésre. Mindenki segítőkész és kedves volt. Meg mivel fél éve tettem le fogamzásgátlót, így nem rendszereződött a menstruációm, így rögtön elküldtek pisilni, hogy csinálnak terhességi tesztet, nehogy baja legyen a gyereknek, ha véletlenül lenne. Nem vagyok terhes :). Ehhez képest egyik régi dokimnál az ilyen tesztnél kb. kiabáltak velem, hogy de hülye vagyok, hogy ilyen tesztre megyek, mert a terhességi tesztben nem bízok, vagy mifene...
A vizsgálat meg fájdalommentes volt, sőt még bocsánatot is kért a doktornő, hogy kellemetlen. (Mert hát valljuk be nem egy hawai utazás).
Szóval most ismét hormont szedhetek, de csak 10 napig, az meghozza a piros hadsereget. Állítólag utána minden helyrejön, ha mégse, akkor már boldogan megyek oda.

A mai nap második nagy meglepetése, hogy várok diabdokinál, amikor jön egy nővérke, hogy ki inzulinos cukorbeteg, mivel adományoztak kórháznak vércukormérőt és ingyen adják inzulinosoknak. Csak néztem :D Szóval most van egy One Touch Select Minim teljesen ingyen. Ráadásul a tesztcsík hozzá ugyanannyi, mint a másikba :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...