2012. december 29., szombat

Új év

Hamarosan itt van 2013. Nem szoktam fogadkozni, csak most pont egybe esik az új év az új dolgokkal. A vércukorszint szinten tartása már pipa, tökéletes eredményeim vannak.
Most hogy végre lassan sikerül a hormonjaimat megrendszabályozni, nekiállhatok új életmódnak, hogy lemenjenek rólam plusz kilók. Amint abbahagytam fogamzásgátlót feljött rám plusz 5 kiló, pedig nem ettem máshogy, nem mozogtam máshogy. Nem ettem többet, mégis...
Most viszont elértem oda, hogy normalizálódott a hormonrendszerem annyira, hogy elkezdhetem eredményesen. Eddig szörnyű volt, a hajam állandóan zsíros lett, kétnaponta mostam, a bőröm pattanásos. Most már "csak" sok kicsi pattanásom van, nem sok nagy gyulladt, és végre visszatérhettem a heti 2x hajmosáshoz. Megy ez, szépen lassan. Egy biztos: SOHA többé fogamzásgátló tabletta, ennyit nem ér az egész.

A fő alapelveim:
heti minimum 3x mozgás, de inkább többször
köret zöldség, krumpli, tészta helyett (persze nem lehet mindenhez zöldséget enni, akkor tudok házilag durum lisztes tésztát készíteni)
reggelire gabonapehely helyett zabpehely
vacsora lefekvés előtt 2-4 órával (mivel általában éjfél körül fekszek, 8 óra tökéletes lesz vacsinak)
sok-sok folyadék (fő a tisztítás)

Nézegettem a tisztítókúrákat is, de hát cukorbetegnek az nem egyszerű megcsinálni, inkább lemondok róla.
180 gr szénhidrátos étrend megvan, csak hát nem mindegy, hogy miből.
Kalória...azt nem is tudom, szoktam nézegeti őket, de így ennyi. Lehet azt is számolgatni kéne.


Legnagyobb dolog lesz befejezni esti még egy kis ezt, meg azt. Főleg, ha párom hozza a boltból a finomságokat, hiszen azon rengeteg múlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...