2013. február 18., hétfő

Csodasüti

http://manokonyha.blogspot.hu/2011/02/turos-csokolades-retes.html
Csináltam ilyet minimális cukorral, szeretem az ilyen sütit, amikor az étel íze érződik, nem a belerakott fél kiló cukor. A súlyom még mindig szörnyű szerintem, mióta odafigyelek, nem hogy lefele, de felfele ment 3 kiló. Így úgy döntöttem, hogy ELÉG, nagy harsogó betűkkel.
Nem leszek szigorú, hanem inkább sok folyadékot iszok, mert azt tisztit, csinálom az Insanity-t, és este 6 után nincs édesség, este 8 után nincs étel!
Pár hét és tavasz, és mehetek ki futni, alig várom, újrakezdem az első 5 km edzésprogramot a 2. héttől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...