2013. február 25., hétfő

Testk(ép)zavar

Mindig azt mondják, hogy ne a kilókat nézze az ember, hanem hogy mit mutat a tükör. Én speciel 180 centi vagyok nőként, és 70 kilósan voltam betegesen sovány (amikor elkezdték kezelni a diabetest). Aztán örültek, hogy szedem fel a kilókat, így a kalóriát nem szabályozták be, csak a szénhidrátot. Nah meg is lett az eredménye, el nem árulom hány kiló vagyok, de bőven fogyni kell. A kérdések kérdése, hogy vajon mennyit? Magam sem tudom. Igazából naponta váltakozik a véleményem, egyik nap úgy érzem, hogy csak pár kilót, másnap meg bőgök, hogy minimum 10-et. Ki érti ezt? Igaz én 70 kilósan is láttam a képzeletbeli hurkákat. Nah persze, ha valaki leül, akkor a bőr gyűrődik, ha nincs elég izom, hiába sovány az ember. Hozzá tartozik, hogy világ életemben mozgás függő voltam/vagyok. Egyszerűen nem érzem jól magam, ha nincs meg a heti mozgás adagom.
Szóval igazából nem tudom, jövőhét csütörtökön doki, már előre bőgök, mert tudom, hogy azt fogja mondani, hogy fogyni kéne. Szerinte 77 kilónak kéne lennem, szerintem elég a 83 (szörnyen makacs ilyen dolgokban...)
Lehet sose leszek elégedett? Az élet örökös harc a kilókkal?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...