2013. március 8., péntek

One Touch Mini

Nah ez is elérkezett, felírattam új vércukormerőhöz a csíkokat.  Máris megvolt első gond, hogy csak 25 db van egy dobozban, persze a 9x50 db-ot kaptam. A kicsiség átka. Néha már földhöz vágtam volna, mert teljesen más, mind az eddigi. Egyetlen dolog nagyon hiányzik: a csík kidobója. Tudom nem lehet semmi sem tökéletes. Máshogy kell rácseppenteni a vért, míg az Optimumnál elég volt belerakni a vércseppbe, addig ezzel a végéhez kell középre érinteni, különben nem szívja fel rendesen.

Viszont:
- 5 mp alatt mér, 20 mp helyett
- pici (csodálatos)
- szebb
- ujjbegy szúrója is teljesen jó, meg se érzem a szúrást


A másik:
Kedden megyek hormon vizsgálatra. A ciklusom teljesen felborult, a doki teljesen fel volt háborodva, mert mondtam neki, hogy nődoki ahelyett, hogy elküldött volna hormon vizsgálatra, felírt hormont, oszt jó napot. Állítólag több kárt okozott, mint hasznot, hát ez fantasztikus, mondhatom.
Eredmény majd áprilisra lesz, 3 hét az elemzés ideje, addig kattoghat azon, hogy mégis mi a baj *sóhaj*

Harmadik:
Ti mennyi tűt írattok fel? Régen 100 járt, most már csak 90, viszont csak vidéken tudtam kiváltatni 100-et, Budapesten mindenhol azt mondják, hogy nem adhatják ki. Most akkor kinek van igaza?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...