2013. március 26., kedd

think, thing?

Egy csomó olyan dolog van, amit az orvosok nem mondanak el, mert attól félnek, hogy akkor kilengünk, mi, cukorbetegek. Például, hogy a vércukorszintet ha kontrolláljuk pár órán belül, azt nem köti le a szervezet, így nem károsít. Inkább azt mondják, hogy ha lehet, ne korrigáljunk, hanem tartsunk be mindent 100%-san. Nem tudom ők mit szólnának, ha nekik kéne mindent betartani. Se egy süti, se egy hajnalig tartó italozás. Gyakorlatilag semmi. Még jó, hogy vannak sorstársak, nah meg az internet, ahol meg lehet ezeket beszélni. 
Amúgy meg a lényeg a tapasztalat, a kísérletezés, hogy saját magamon tapasztaljam meg, hogy mi milyen hatással van rám. Például, hogy sör mellé rágcsálni, whiskey-cola semmi nélkül, az édes  és rövid italok mellé enni!
Nah meg az étkezések, az elején még felkeltem 8-kor enni, majd visszaaludtam. Aztán rájöttem, hogy alvás közben alapból lassabban megy lefelé a vércukorszint, tehát csak terhelem az egészet. Így aztán a fő szempont, hogy 3 óránként enni, persze nem pacalpörköltöt. Ezt sokan nem tudják elképzelni, pedig például uzsonnára elég egy Túró Rudi, 30 gr szénhidrát. Így a szervezet megszokja, hogy kapja a betevőt.
Pont ezért, ha úgy jön össze, hogy nem tudok enni, pokolian éhes tudok lenni. Pedig diabetes előtt valamikor egész nap nem ettem semmit, még se volt semmi bajom. 
A szervezet szeret téged, csak figyelni kell rá, és jól bánni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...