2013. szeptember 4., szerda

Elromlott mérős szörnyűség

Az ember bízik a gépekben, hogy nem hibáznak. Egy cukorbeteg rábízza az életét. Aztán mi lett belőle? Szörnyű rosszullét, miközben a gép jó vércukrot írt ki. Hát...köszönöm. Tudom a gépeknek is lehet hibájuk.
Kb. 1 hete kezdődött, de akkor arra gondoltam biztos csak hiba. Amikor felkeltem és 2,3-at mutatott, miközben nem is voltam rosszul. Aztán újra mértem, akkor 3-t, majd 4-et, majd 6-ot és megállt 6 körül kb. 7 mérés után. Már akkor szólni kellett volna, hogy valami gond van.
Tegnap  este nem tudom jól mért e, lefekvés előtt 8 volt, még gondoltam is a fenébe kicsit magas, de nem csinálok semmit, majd lemegy. Aztán hajnalban már rosszul voltam, megmértem erre kiirta, hogy 7. Áh mondom sokszor van olyan, hogy csak fáradt az ember vagy bármi, amiatt azt hiszi, hogy hypozik. Bízzunk a mérőben. Nem kellett volna. Még rosszabbul lettem...Akkor gondoltam 1 szőlőcukor nem árt, hátha jobb lesz, az még fel se emeli annyira a vércukrot, ha más miatt vagyok zizi, de legalább érzem, hogy most lent vagyok e. 1 nem segített, 2 után már alig láttam, és alig hallottam, már majdnem elájultam. Végül 6-8 db (plusz tej, plusz szendivecs) után kezdtem jobban lenne. A mérő meg vígan mutatta az 5-6 körüli értékeket. Szerintem 2 alatt voltam.
3 napon belül jön a cserekészülők, még a szervízesek is megijedtek, hogy itt emberélet forgott veszélyben. Akkor én hogy megijedtem? Nagyon... Hogy megviselt? Még jobban... egész nap fáradt vagyok emiatt, este meg alig tudtam aludni, mert féltem, hogy megint rosszul leszek és a gép rosszat mér.
Új mérőt max teljes áron tudok venni. Mivel a Dcontost 6 éven belül vettem (de hát azt eladtam).
Próbálok újra bízni a gépekbe, küldenek kontroll folyadékot is, hogy tudjam ellenőrizni, hogy jól mér e.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...