2013. szeptember 10., kedd

Vércukormérő kavalkád

Ma végre megérkezett a jó készülék. Küldtek vele egy levelet, hogy reméljük ez nem romlik el, semmi ilyet, hogy bocsi, hogy majdnem elvitt a mentő. Sőt a válaszborítékot "elfelejtették" belerakni, pedig megígérték, hogy kapok. Szóval saját költségre adhattam fel a rosszat.
Küldtek kontrollfolyadékot is, és nem hagyott a kiváncsiság, leteszteltem a rossz és a jó gépet is, és képzeljétek mindkettőre kiirta, hogy jó az eredmény. Szóval ennyire elrontani egy gépet, hogy még a kontroll se mutatja meg a hibát. A végén rámfogják, hogy beképzeltem a súlyos hypo-t. (Aztán megnyugodtam, hogy ez nem lesz, mivel nem egy olyan mérés van, hogy pl. 9:00-kor kiirta, hogy 3,2 9:01-kor meg, hogy 8,2)
Még október elejéig ez lesz, aztán elrejtem jó mélyre a szekrénybe vész esetére. Alig bírok ránézni, rossz emlék...Igazából nem tudom mi legyen vele, eladni felesleges, mert több százan akarják eladni, hogy elfogadják ingyen, aztán megpróbálják eladni. Pótmérő lesz, vagy elajándékozom valakinek, akinek annyira nem fontos a sűrű vércukormérés.
Közben sikerült becserélni a legelső vércukormérőmet Dcont Trend-re, hála apukámnak :) aki Ráckevén elintézte, így nem kellett bemennem Budára. Most még nem használható, alig tesztcsík miatt, nah meg mit kezdjek még 5 doboz One Touch-al, azt el kell használni. 
Szóval visszamentem a Dcont-hoz, azzal sose volt baj, és árban is megfelelő. A szervíze meg állítólag tökéletes :) Nah meg magyar céget támogatok a tesztcsík megvételével, nem németet.


3 megjegyzés:

  1. Ha nagyon rajtad maradna a One touch csík, gondolj rám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, bár nem hinném. A cserével küldtek 50 db tesztcsíkot pluszban, max annak az egyik 25-sét tudom odaadni, ha megmarad :D Majd október elején kiderül.

      Törlés
  2. Jól van :) Annyira nem fontos :)

    VálaszTörlés

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...