2014. május 19., hétfő

Hullámvölgyes futás

Lassan, de biztosan haladok, az esős idő betett nagyon az edzéstervnek. Ráadásul teljesen ésszerűtlennek tűnik, de követem, hiszen fejlődök, nah meg aki írta, az maratonokat fut :D Szóval csak tud valamit.
Nem gonoszságból, de irigykedik azokra az emberekre, akik futnak pár napot, majd indulnak 5 km-es távon és kb. fél óra alatt lefutják. Nekem meg ez 2 év eredménye.
Ilyenkor nyugtatom magam, hogy nem is baj, hiszen tavaly megakadtam, amikor nem volt célom, amit akartam elértem, újat nem tűztem ki, aztán azt láttam, hogy nem akarok menni, mert minek?
Szóval cél kell :)
Valamikor elmegy a kedvem, hiszen valamikor görcsöl a lábam, találkoztam már bunkó kutyással/futóval/biciklissel/autóval.
Ma is holtpont volt, a GPS-t nem fogta be a telefon, futás előtt meg ittam, hiszen mindenhol azt írják. Eredménye az lett, hogy a felénél hazafutottam, mert majdnem bepisiltem :D Megtanultam, hogy nekem felesleges, inkább viszem a kulacsot. 


Dokihoz meg hónap végén megyek, már megkaptam az első nagyon le vagyok fogyvát, remélem a doki is ezt fogja mondani, hiszen ebbe az egybe tud belekötni.
Nah meg hónap végén előtte még egy nagylabor, 24 órás méricskélés mindennel együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet