2014. május 29., csütörtök

Lelet para

Ma meglett a leletem, és a házidoki elfelejtett HbA1c szintet kérni, pedig direkt mondtam neki, szóval ez is szép menet lesz még.
Nah de a ráadás:
- a vasam alacsony
- a húgysavam magas
- a 24 órás fehérje ürítésem pozítiv (erről remélhetőleg szerdán lesz számszerű adat)

Ráadásul mivel vérvételi időpont csak 2!!! hétre volt, pont a diabdoki előtt, másnap 10-re lett lelet, a diabdokit lekéstem, felhívtam és azt mondta jövőhétre menjek be.
Tehát addig kattoghatok, hogy most mi lesz?
Keresem az okokat, főleg a fehérjére, lehet attól, hogy aznap elmentem sportolni. Bár amíg számokat nem tudok, hogy mennyivel magasabb, addig csak malmozok.

2 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy nem iszol eleget futás után? Persze én is csak tippelek, ne vedd komolyan. Mindenesetre drukkolok, hogy csak kicsi eltérés legyen. Ilyenkor ismételni kell a vizsgálatot, ugye?

    VálaszTörlés
  2. Hivatalosan a vizelet gyűjtés alatt csak 1,5 litert lehetne meginni, megittam kb. 2-t, mert úgyis kiizadtam minimum fél litert meg meleg van.
    Nah de majd a doki megmondja :) csak addig pattogok, mert nem tudom szám szerint az eltérést.

    VálaszTörlés

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet