2015. január 7., szerda

A rendszer felbolygatása

Van rendszerem, felkelek, inzulin, eszek. Kávé, tea, szendvics, zabpehely, bármi.
Nah de a vérvételt mindig éhgyomorral kérik, a rutin felborul, én éhes vagyok, a szervezetem lázadozik, és a vércukrom felmegy.
Nagyon sokáig nem értettem, hogy reggel megmérem jó, a labor eredményénél meg 8-10-es értékek vannak. Ma már tudja a doki, hogy nekem így reagál a szervezetem arra, hogy nem indítottam el a napot a reggelivel, még egy kávét se kap.
Amúgy meg éjszaka azt álmodtam, hogy reggeliztem labor előtt és akkor elrontottam az éhgyomri dolgot :D 

Vércukor reggel:
Egy tökéletes reggeli vércukor.

Erre elkészülök, elsétálok a laborig, ott leveszik a vért és voálá:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...