2013. június 2., vasárnap

DKP Egészség és Sportnap

Igyekszem egyre többet képezni magamat. Így kimentem mai nap a DKP Egészség és Sportnapra. A szokásos kiállítók voltak, és előadások.  Legnagyobb örömömre és bánatomra, a lenti bicajtároló 100%-ig tele volt, így az információs táblához lakatoltam le. 2 előadásra beültem, hát...kár volt, nagyon szponzor szaga volt az egésznek. Az egyik előadás a mesterséges édesítőszerekről szólt, és arról szólt az egész, hogy gyakorlatilag egészségesebb, mint a cukor. És senkinek nem lesz semmi baja tőle, csak ha napi lehetetlen mennyiséget eszünk meg. Aztán meghallgattam a króm hatását a szervezetre. Az is nagyon eladásra ment, pluszban gyakorlatilag mindegyik előadás II.-es típusúaknak szólt, és lehetetlen tényeket állították. Például jött a dokinéni, és állította, hogy a bevitt inzulin rossz indulatú daganatot okoz!!! De ha megvesszük a króm termékeiket, akkor csökkenthetjük az inzulint. Nah persze a mesterséges édesítőszer még jó is nekik, a bevitt inzulin (ami egyenértékű a termelt inzulinnal), az meg rákot okoz. Viszont kaptam ingyen 30 darabos halolaj kapszulát.

Bevásároltam Ella termékekből, ha már itt féláron van :) Nyertem 3 termékmintás naptejet, átvettem a netes regisztráció miatti csokit, kóstoltam stevia-ás vizet (ami nagyon tetszett).
Mérettem koleszterint, vérnyomást, vércukrot (be is ijedtek, mert előtte ettem és 8,2 volt, de mondtam, hogy nyugi van, 10 perce ettem).
Többféle sportolási lehetőség volt, meg erőnléti gyakorlatok is. Jók a reflexeim :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet