2014. január 25., szombat

Diabtalálka

Idén először találkoztunk, és nagyon jó volt :) Úgy látszik meglett a törzshelyünk is: La Delizia.
 Itt van rengeteg pozítiv tapasztalatunk, mindig kedvesek voltak, a szénhidrátot kiszámolták, a süti és a kávé finom. Tegnap meg zárás után 45 perccel szóltak, hogy hát bocsi már mindent összepakoltunk, mennénk haza. Észre se vettük, hogy már csak mi vagyunk :D Sőt, tőlünk kérnek tanácsot, hogy hogyan alakítsák a sütiket, hogy a cukorbetegeknek minél jobb legyen. Ez a helyes felfogás :)

Mi meg beszélgetünk, rengeteget, nem fogytunk ki a témából, nah persze vércukrot mértünk, inzulint adtunk be, sütiztünk, kávéztunk.
Megtudtam a napok óta tartó kérdésemre a választ, hogy az inzulinpumpát hogy veszik le pl. fürdéshez. Kiderült, hogy le lehet cuppantani, valahogy azt képzeltem, hogy mindig újra kell szúrni. Még mindig nagy dillema ez a pumpa dolog, igazából én már "túl jó" vagyok az értékeimet tekintve. 

Bár a mostani HbA1c szintemre kiváncsi leszek, mivel volt a sürgősségis eset, az gyulladás, napokig 8-10 között volt a cukrom, aztán a foggyulladás, akkor is ugyanaz volt, mert nem ehettem órákig. 


10.-n megyek a kétévenkénti kardiológiai kontrollra, kiváncsi leszek. Megkérdezem majd, hogy a futás dolgot meddig lehet húzni. Azt tudom, hogy túlterhelni nem lehet a szívemet, de nem is iramfutó akarok lenni, de azért idén egy 7 km-es táv normális lefutása a cél. Valahogy versenyeken nem érzem jól magamat, mindig többet akarok kihozni, pedig ott van bennem, hogy nem kell. De hát mindenki ott fut, gyorsabbak, lassabbak, hajt a tömeg. Azt mondják pont azért gyorsabban fut az ember, én pont azért fáradok ki hamar. Ezt kell legyőznöm, hogy a versenyen is ugyanúgy edzéstempot tartsak, és akkor nem lesz gond. 

Idén a pulzuskontrollt fogom gyakorolni, kiváncsi leszek az eredményre, kb. 1 hónap és már lehet menni lassan :) (ha nem lesz márciusban hó :D) Tavaly már áprilisban futottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet