2014. január 12., vasárnap

Hypohelyzet

A foghelyem rendben van, bár őrült módon kívánom a tejet, még 5 nap és lehet, addig fél lábon is kíbirom. Ha nagyon akarom, akkor arra gondolok, hogy milyen pompás lesz gyulladt foggal visszamenni a fogászatra, és meggondolom magamat.
A héten meg zűrzavar volt a vércukraimban, amíg a fogászaton vártam mindig felment, mert hiába tudtam, hogy csak csíkcserére mentem, akkor is azért az egész épület, a zajok, a dokik. Nah hát tudjátok.
Vártam változó órákat, addig nem ettem, mert azért kajadarabokkal nem ülünk be fogászati székben, utána a csík miatt 1 óráig nem ehettem. Akkor meg vagy felment, vagy le, ahogy gondolta magát, nah szép :D
Mióta megvolt a foghúzás, és nem ehetek semmiféle tejes dolgot, azóta meg hypo és hypo és hypo. Már csökkentettem az inzulint, mert őrület. Tegnap ebéd után 1 órával már hypoztam, és hajnalban is hypoztam, sőt hajnalban alig akart felmenni. Úgy látszik a tejes dolgok szinten tartották az egészet.

Szerencsére megúsztam az egészet fájdalom, duzzanat nélkül. Azért érzem a helyét, de ennyi. A szabályokat betartom, hamarosan a sebet is kezelhetem.
Addig meg próbálok változatosan enni, a fene gondolta volna, hogy ennyi mindenben van tejes dolog. Akartam venni párizsit, erre amit szoktam enni, az sajtos-zöldséges. A pizzán sajt van, a joghurt, tejföl, tejszín kizárva. Se puding, se húsos tészta, se lasagne, se milánói, kb. semmi. Jó persze lehetne mással pótolni őket, de ezt az 5 napot már kíbirom.

Addig meg eszek ilyen jóságot husival :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet