2014. január 10., péntek

Fogas bejegyzés

Decemberben úgy indultam karácsonyozni, hogy februárig nem látok kórházat. Erre karácsonykor sürgősségi, aztán mire tudtam enni rendesen, begyulladt a bölcsességfogam. Részleges szájzárat kaptam, persze péntek este kezdődött, mikor máskor?? Szereztek nekem csecsemőknek való fogzáskönnyítőt :D meg fájdalomcsillapítót, de nem enyhült.
Szóval egész héten a fogászaton voltam minden egyes nap. Gyógycsíkot kaptam, hogy szűnjön a szájzár, majd a röntgen után közölték, hogy ezt ki kell húzni, mert rosszul nő, azért gyulladt be.
Szóval ma végre kihúzták, egy minimális szájzáram volt még, de a fogó már befért. Most már nem tudom miért paráztam annyira tőle, túl sok foghúzós sztorit olvastam előtte a neten. Meg a váróban is hallgattam eleget, hogy kinek hogy törték le, hogy húzták fél óráig.
Erre én rászántam magamat, beszúrtak két érzéstelenítőt (egyet a szájpadlásba, nah az brrrr volt), aztán a műtőben a doki 1 perc alatt kiszedte, csak azt hallottam, hogy ropog és ennyi.
Eddig semmi tünet nincs, kicsit sajog, de még bőven bennem van az érzéstelenítő, szóval majd kiderül. Azért a jég, és a fájdalomcsillapító elő van készítve.
A másik, hogy az alsót meg majd ki kell műteni. Még ki se jött, de már nyomja a másik fogat, és ferdén nő. Nah az nem lesz ilyen egyszerű, ahhoz vágni kell, kikotorni, varrni. De azt majd később :)

"ebéd" gyanánt vettem Kubut, mivel inni lehet, enni nem. Folyékony cukor kb. és ezt itatják a gyerekkel, mint egészséges ital, mert van benne répa, és vitamin, hát...ö....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet