2014. február 25., kedd

-1E

Csütörtök óta új inzulinadag. Először -1E csökkentettem. Sose hittem volna, de jobbak lettek a cukraim, a tudat miatt meg, hogy rendben van, jobban is éreztem magam.
Aztán gondoltam egyet, hogy még egy egységet mínuszban. Nah ott elején jól ment aztán meghülyült. Lett lefekvés előt 12,3-as cukrom, az étkezéses meg pont a határ, vagy 8 felett kicsivel, szóval azt sztronozom. Majd akkor vetem be, ha elkezdek újra sportolni, hiszen akkor az sokat segít.

Szóval visszatértem a -1E-re. Éjszakainak meg 3/4-ét adom. Mindig ezzel küzdök, de csökkentéssel jobban beállt. Mindig is fájt, hogy sok az éjszakai. Azóta kattogok, hogy lehet tényleg legalább azt az inzulint le kéne váltani. Most adok 22E-t, előtte 30E-t adtam. Ha belegondolok, hogy egész nap adok annyit gyorsból. *brrr*

Szóval most váltás van, számomra elég nagy váltás. Aztán meglátjuk 3 hónap alatt mire jutok. Addigra megyek vissza dokihoz, annyi haladokét kaptam, hogy próbáljak meg fogyni, ha nem sikerül, akkor inzulinváltás. Vagy ha úgy érzem, hogy szükséges.

Update:
Köszönöm a jó pár levelet :) de nincs pajzsmirigy problémám, nemrég nézték, és minden rendben van vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...