2014. március 19., szerda

FogyÁS

Elindultam jó irányban, ez erőt ad a folytatáshoz. VÉGRE kilóban is fogytam, meg centiben is újra elindultam lefelé.
Folytatom a futást, belekezdtem egy félmaratoni edzőtervben. A félmaraton nincs tervben, a futásom idejének gyorsítása a cél. Az edzések sima 5 km-es kocogások és intervallumos futások edzésnapjaiból áll. Megint úgy vagyok, hogy a fejem vörös, mint a ráké, mert eddig nem intervallumoztam. Egy intervallum volt eddig, viszont az eddigi 9-10 perc/km-ből lett 7:40 perc/km. Szóval haladok :)
Pluszban elkezdtem erősíteni is, hogy izom is kéne több. Nemrég nyílt közelünkben kinti fitnesz park, már voltam kétszer. Úgy gondoltam mi az nekem, semmi, ráállok a gépre, aztán csak játszani kell, mint a játszótéren. Aha, persze :D
A 3. gépre már alig tudtam ráállni, remegtek a lábaim, nem akartak menni.
A 2. edzés már jobb volt. 3 sorozatosat csinálok, a könnyűekből 10-et, a nehezekből 20-at. Nah meg a levezetések, ahogy jólesik. :)

A pulzuskontrollt meg egyikszem gyakorolni, lassan be tudom lőni, hogy mennyi az, amennyit el kéne érni. Persze ahhoz előbb magasabbról kell elindulni, valamit valamiért. 

A csökentett inzulin meg bevált, bár még nem értem el az áhított 6 egységet a gyorsból. Jelenleg 7-nél tartok, éjszaka meg 22-nél. Tapasztalatból majd az izomnövekedéssel csökken az. Szóval a szokásos minta cukorbeteg vagyok :) az értékek jók.
Most még mivel nincs meleg, így sport hatására sincs kirivó érték, se fent, se le.
Persze a mozgás viszi lefelé, de csak pár egységgel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet