2014. március 24., hétfő

újratervezés

Túlságosan lelkes voltam, így 1 nap intervallum, 1 nap kinti fitneszpark, 1 nap kocogás után a lábam úgy döntött, hogy sok volt neki és lázadozott.
Szóval újratervezés, a futó edzéstervet inkább hosszabbra tervezem, de csak kétnaponta járok minimum! mert úgy néz ki nagyon kell a pihenés is, hiába úgy éreztem, hogy jó az. Tehát 1 nap futás, 1 nap pihi, 1 nap kinti fitnesz park, 1 nap pihi, 1 nap futás az edzésterv szerint.
Remélem így beválik :)
Jobb így, legalább így nem adom fel.

UPDATE: Azóta kattogok ezen hogy legyen. Lehet inkább az erősítés-futás (vagy fordítva) egymás utáni napon, majd utána pihenőnap. Mivel ezt bírtam, az utána lévő futásnál vísitott a szervezetem, hogy nem kéne. Szóval lehet ez lesz :)

2 megjegyzés:

  1. Én is remélem, hogy beválik! Kell a pihi is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az is kell :) Bár most is kattogok rajta, hogy lehet, hogy úgy kéne, hogy futás-erősítés egymás utáni napon (vagy fordítva :D), majd utna pihenőnap.
      Lehet úgy kéne, aztán majd vísitok, ha sok lesz :D

      Törlés

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet