2014. március 31., hétfő

számolás

Tavaly július óta vezetem a változást. Akkor kezdtem újra az első 5 km-em edzésprogramot.
Azóta futottam már 12 km-et töbször is, idén időt javítok. Általában a futóedzéseken 5 km-et futok, az idei edzéstervben intervallum és kocogás van felváltva, pluszban kinti fitnesz park. Most ott  tartok a szünetekben, hogy a fitneszpark, kocogás mehet egymás utáni két napon, de intervallum előtt és után is pihenés.
Nah de a számok:
Tavaly július óta:
- fogytam 6 kilót, ami nem számít soknak, de...
- augusztusban beszereztem egy centit és azzal mérek
- a derékbőségemből lement 9 centi
- a csípőbőségemből lement 4 centi
Ezek a számok inkább beszédesebbek :)
Még bőven van min dolgozni, de úgy érzem jó irányban haladok.
2 napja átálltam a 3x6 egység gyors inzulinra és még így is 5-6 körüli értékeket kapok. Szerintem itt megállok :)
Az éjszakait akarom még csökkenteni, de az mindig kényes volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet