2012. november 19., hétfő

Egy csepp világnap

5 éve ki akarok menni az Egy csepp világnapra, idén is majdnem nem sikerült menni, de akaratos voltam.
A hangulat nagyon jó volt, mindenki kedves volt, mindenre válaszolták, igaz korán is mentem, akkor még nem volt mindenki lefáradva. A negatívum a sok öreglány, akiknek nem elég, hogy a rendezvény ingyen van, rengeteg kóstoló ingyen van, a szűrővizsgálatok ingyen vannak, nekik az nem volt elég. Szó szerint csapkodták a torta szeleteket, hogy mi az, hogy csak ennyit adnak.
Megnézettem a lábamat, mivel 5 és fél éve betegség kezdetén nézték meg legutóbb, mivel tünetem nincs. Szerencsére minden rendben van vele.
Testzsír mérésen is voltam, le akarok adni minimum 10 kilót, azt mondták nem is állok rosszul és a testzsírom alapján lehet még sok is lesz az a mínusz 1 kiló. Most keresek új mozgásformát, még nem találtam meg, hogy télre mit kéne mozogni.
Van egy edzőterem Zuglóban, ahol cukorbetegek ingyen edzhetnek, de akkor be kéne fektetni egy bérletbe. Nah meg itthon szeretem, hogy bármiben sportolhatok, és nem kell érte buszra/villamosra/metrora szállni.
Kint volt egy ékszeres csaj, árulta a figyelmeztető karkötőket, nyakláncokat, mindig is akartam ilyet, de szerintem kicsit sértő, hogy ő azt írja rá, hogy "cukros vagyok" mintha kiírnak  hogy leprás vagyok. Külföldön kaphatóak normálisak, ráírva, hogy diabetes, egyszerű disegn-al. Hónapok óta csorgatom rá a nyálamat, nah majd egyszer. Főleg, hogy legnagyobb félelmem, hogy elájulok alacsony cukor miatt, és nem tudják mi bajom van, hiába a két cukorbeteg kártya. Így is egyszer részegnek néztek, miközben majdnem elájultam...Ennyit az emberekről.

Beszereztem egy csomó ajándékot, cukorbeteg újságot (elő is fizettem rá tegnap este, mivel amire eddig fizettem, nemrég küldték az új csekket, és hát mit ne mondjak, eléggé elavult és unalmas lett a nap, így leváltottam).
Nyertem láthatósági mellényt :D a szemészeti részen kaptam szemüvegtörlőt, meg kupont. Kedvezményes kupon főzőtanfolyamra.
Vettem csokis kekszet, nagyon finom volt, és nagy pozitívum  hogy kávé mellé nyírfacukrot adtak (egyet pluszban el is vettem kicsi párocskámnak, nagyon lelkes az újdonságok iránt).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...