2012. november 21., szerda

Új edzés

Meguntam a régi edzésemet, egyszerűen ránéztem edzésnaptárra és semmi kedvem nem volt hozzá. Nah itt lett karrierünk vége, áttértem másikra, ma tesztelem első napot. Ugyanúgy BeachBody, RevAbs része, hát kíváncsi leszek. A másik már nem elégítette ki a mozgás igényemet, a hideg meg itt van....Sokan mondják, hogy kocabiciklis vagyok, mert most ez a divat, hogy mindenkit lenézni, miközben hiába öltözök fel rendesen, a hidegben való sportot nem bírja a torkom. Rögtön torokgyulladást kapok, akárhogy be vagyok bugyolálva. Nem hiába hordok kendőt/sálat már kora ősztől késő tavaszig. Ez van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...