2013. november 14., csütörtök

Diabetes világnap

Ma van a diabetes világnapja. Mi meg megünnepeltük, hogy élünk az inzulin által.  Egy kis cukormentes sütivel, meg sok-sok jókedvvel. Kaptam savvio-t Esztitől, már most imádom. Könnyű, nem kattog beadáskor, nah meg persze szebb színű, jobb a formájba.
Megérte az összen 2 óra buszút. (Legközelebb közelebb szervezzétek).
Vasárnap meg a nem hivatalos világnap a Syma-ba:))
Szeretem az ilyen összejöveteleket, hiszen ott vannak a többiek élőben, hogy ők is ugyanazt csinálják, és megy minden, néha döcögösen, de hát nem vagyunk gépek.
Boldog világnapot kívántunk egymásnak. Sok embernek ez kicsit morbid, nah de nem baj.
Sokszor elvicceljük a diabetest, valamikor meg komolyan kupaktanácskozunk, hogy egyes esetekben mit kéne tenni. De így van ez jól ^^
Emlékszem, hogy tavaly ilyenkor már jó ideje figyeltem Diabgirl blogját, én meg titokban írtam a blogot. Mindketten voltunk világnapon, de nem beszéltünk találkát. Aztán még sok ideig nem, majd csak megvalósult :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...