2013. november 19., kedd

Egy csepp világnap

Ott voltunk, ki mikor, ki hol, össze-visza. Én főleg az Édesszívemeseknél. Meg az előadások érdekeltek, de vagy hülyeség volt, vagy nem mondtak újat. Szóval pffff.
Próbáltam keresni élőben még ismeretlen bloggereket, néha láttam egyet, de egyet, de mindenki rohant mindenhova.
Meg voltam a Bátor táborosoknál ötletett szerezni az alapítványos munkámhoz. Aranyosak voltak, nem hajtottak el, hogy ez a gyereknek van, ahnem nyugodtan játsszak :D
De legalább lett olcsón diab csokim :)
Ma kiderült, hogy a Savviom tudja, hogy hány egységet adott be, és nem lehet tovább feltekerni, csak addig, amennyi van benne, ez csudajó :)
Bloggerek egymás között:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...