2013. december 14., szombat

Csoportos belefárados

A facebookon már rengeteg cukorbeteg csoport van, amiknek tagja voltam, de csak EDDIG. Mindenhonnan kiléptem. Elegem lett abból, hogy mindennap jön az értesítő, hogy kinek milyen a cukra, még egy újabb cikk,még egy újabb kérdés.
(Tudom, értesítéseket is ki lehet kapcsolni külön, de teljesen ki akartam szedni ezt az életemből.)
Belefáradtam mások problémáit olvasgatni, még akkor is ha hasonló. Attól nem leszek se jobb, se rosszabb. Ha meg tanács kell, van nekem "privát" csoportom.
Vajon néhány ember itt éli ki magát, hogy minden egyes nap beírja a vércukrait? Vagy minden cikket belinkel? Nem akarok senkit se bántani, de éljetek már a diabetesen kívül.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...