2013. április 18., csütörtök

Futás 2. rész

Mint már írtam refutás edzésprogram, újra nekikezdtem. 2. napra csak ma került sor, mivel múlt hétvégén osztálytali volt, későn kelés, minden összejött. Erre hétfőn most hogy kutatják, hogy mitől van hormonzavarom, megjött 2 nap eltéréssel. Tehát szenvedtem, már majdnem megettem egy fél levél görcsoldót. De ma már úgy éreztem, hogy nem görcsölök annyira, erről majd később.
Azt hittem szép tavaszi idő van, erre szinte nyári, reggeli után 1 órával mentem ki, amikor már nem rázódik össze a kaja, viszont a vércukrom még magas. Edzés előtt 9,9 volt. Majd elmentem futni, a napsütéstől alig láttam a telefon kijelzőjét, ahogy számolja a perceket. Sikerült lefutni a 12x1 percet (12x1 perc séta mellette). Bár a felénél már a sírógörcs kerülgetett, hogy még csak a fele, 2x sikerült 1,5 perces szünetet beiktatni, amíg kiment a görcskezdemény a lábamból. Utána leültem játszótéren (a kút persze nem üzemelt), élveztem a napsütést, erre beütött a menstruációs görcs, szóval hazatántorogtam gyógyszerért. A mérlegre ráálltam edzés után 1 kilóval kevesebbet mutatott. Tudom a testsúly alapból 1-3 kilót ingadozik, meg sok vizet veszítettem, de hátha :)
A cukrom meg edzés után, íme:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet