2013. április 21., vasárnap

Mozgás

Itt volt (van) a hétvége és a jó idő. Ezt bőven kihasználtam. Szombaton megvolt a bicaj beüzemelése, és két részletben 10 km próbaút. A hátsó kerék megadta magát, amikor visszatértem hozzá, szóval meg is volt az idei első belső csere, még jó, hogy velem volt a szívem pöttye :)
Szombatról még: voltunk inni, kipróbáltam köleses sört, azt hiszem megvan az új kedvenc söröm, extrém keserű, de én imádom a jó keserűt :)
Még a cukromat se vitte fel, hajnalban hazaérve 6,2 volt :)

Vasárnap pihentem, majd hogy letelt a futótervben a 2 nap pihi, így rávettem magamat a futásra. Rengeteg futó és kutyás volt. Kicsit problémás volt elindulni, mivel 4,8 volt futás előtt, így egy fagyi és egy szőlőcukor segített, majd futás után egy krémtúró után 6,4-en vagyok. 



Itt futok, szerintem csodálatos, Budapest nagy forgatagában egy kis csendes, nyugis hely, tele fákkal, és zöld területtel. Sajnos a legtöbb ember csak elmegy mellette, én imádom edzés után fűben fetrengve nézni a tájat.

Remélem Ti is sportoltatok valamit, ha megtehettétek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet