2013. április 26., péntek

Útszéli kalória 2. rész

Igazából nagy haladás, hogy egyre több helyen lehet kapni alacsony GI-jű gabonás cuccokat. Pont tegnap vettem barna zsömlét (volt kifli is, az is csábító volt). 35 ft volt egy darab, tehát nem horror ár. Mindig ki vagyok akadva, amikor azért mert rozsos egy kifli, elkérnek tőle 70-80!! forintot. Nekem nagy szerencsém, hogy a közelben van Aldi, ott rengeteg ilyen fajta kenyér/zsemle van. Pl. sárgarépás barna kenyér, magos kenyér, tökmagos kenyér (ezek mind fele rozslisztből). Kornspitz is van, csak időben kell menni, nehogy elfogyjon :)
Pluszban nagyon szeretem a "bébiitalokat" (én csak így hívom őket), gyümölcs keverék, és igazi gyümölcsstartalommal. Igaz nem olcsó, de néha néha, nagyon jól tud esni (csak gyümölcscukor van benne)
Még nagyobb haladás, hogy a kis útszéli pékségek, ahol régebben csak cukorral agyonig bevont sütiket   lehetett kapni, ott is találhatóak teljes kiőrlésű cuccok :)
Múltkor betévedtem Árkádba, hogy éhes vagyok ááááá, és találtam egyik pékségnél (nevét már nem tudom, kajás résznél van). Teljesen reális áron árultak rozszsömlében panírozott csirkemellet sok-sok zöldséggel.
Tehát lehet találni, csak keresni kell :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet