2013. április 7., vasárnap

Ooooh, front

Beköszöntött a front, ennek hatására most megbolondult az egész rendszer. Egyszer fent volt a vércukrom, egyszer lent, így a héten produkáltam 3-as és 17!!-es cukrot is (sose volt 17-es cukrom eddig, egy újabb első). Így nagy bajban voltam, hiszen ha front miatt lent vagy fent vagyok, legalább tudom mit kell csinálni, nah de ilyenkor??? Végül már 9-es vércukorral feküdtem le, mert sokszor leesett, erre akkor fent maradt, és 8-al ébredtem *hurrá*
Az időről másképp: már vettem futócipőt, plusz közelünkben van kültéri fitnesz park, lassan lehet bicajozni, tehát mozgásra fel, muszáj, ha akarom, ha nem, de most már tényleg :)
Hétvégén voltunk unokanővéreméknél, van egy 5 hónapos tündibündi kisfia :) A másik lényeg, hogy ő terhességi cukorbeteg volt, mondta hogy náluk evés után 1 órával 6 alatt kellett lennie a cukornak. Azóta ezen kattogok, hogy de nehéz lesz ezt majd tartani terhesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

szösszenet

  a diabetes csodája hogy van az hogy hogyan kéne műkődni orvosilag, meg van az ember saját teste, aki nem olvasta az orvosi könyvet