2013. október 11., péntek

10 km csigabiga

Régóta terveztem, osztottam, szoroztam menne e nekem. Aztán úgy döntöttem max sétálok sokat. De sikerült, minimális sétával, néha le kellett állnom, mert a GPS elveszett, de megvan 10 km. Igaz csigabiga tempót tartok még mindig, de azt legalább tartom. 10 perc/1 km, lesz ez még jobb is. Legalább megtudtam, hogy megy ez nekem, csak időt kéne javítani.
Nah de az elejéről. Nemrég írtam, hogy nagyon, de nagyon unom a mostani futóterepet, az egyik részen 3x kell végigmenni, hogy meglegyen a szokásos 5 km. Így nem csoda, hogy alig vártam, hogy lefussom az 5 km-t, nagyon untam. Nem volt már jó. Aztán kaptam egy tippet, hogy dehát "csak" pár km-re van a Margit-sziget, a szokásos Rákospatak melletti futás, aztán ne forduljak vissza, hanem fussak el a Dagályig, aztán fel a hídra, és voálá Margit-sziget, szigetkör, plusz oda, meg vissza, több, mint 10 km. (Nekem végül 10 lett, mivel a szokásos futórésztől a hídig nem futottam, mert azt figyeltem merre kell menni). Mire már szenvedtem, addigra olyan részen voltam, hogy ha visszafordulok, ugyanott 10 km-nél tartanék hazaáig, nah akkor már legyen meg a kör, meg a hazafele.
Bevallom, nem volt egyszerű, igaz az első 5 km alatt semmi bajom nem volt, hiszen belőttem célnak a 10-et. 9,2-el indultam el (étkezés után 1 órával), mondom szuper, aztán 2 km után már 5,8-an voltam, akkor szőlőcukor, majd még 1 km, még egy szőlőcukor. Aztán utána már csak 7.km-nél mértem, akkor stabil maradt, a szigetkör végére már 8-an voltam, aztán itthon már 5-ön. Szóval ingadozott, de teljesen normális tartományban, néha rá kellett segíteni. Ráadásul ahol inni akartam, ott kb. semmi víz nem jött... Jelenleg érzem, hogy bőven megdolgoztattam az izmaimat, de kellemes fáradság van rajtam.

Szóval meglett, így tetszik, mert szinte semmit se látok 2x az úton (csak kb. 1 km-es szakaszt). Remélem az időm is javul egyszer.

http://runkeeper.com/user/Roza24/activity/255417028?&tripIdBase36=482h1g




Ui: Sokan kérdezik tőlem, hogy mégis mennyit tudok fogyni ezzel? A kiló nem számít, a tükör számít és a centi. Például én augusztus óta kb. ugyanannyi kiló vagyok, de a derékbőségem bőven csökkent. Sajnos a dokik még mindig azért vannak oda, hogy BMI, meg a kilót kell beírni.n

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...