2013. október 29., kedd

Új mérő

Ilyen még sose történt velem, kontroll előtt elfogyott a tesztcsíkom. A futóedzések instabilitásai a ludasok. De már tudom mi hogy megy, így nem kell annyit mérnem. Attól még elfogyott. Az OEP még árgus szemekkel nézi, hogy 3 hónap max 9 doboz, szóval vehettem teljes áron. Ha már teljes ár, akkor vettem Ideál tesztcsíkot, így le is cseréltem a mérőmet. Dobtam egy hátast, amikor közölték gyógyszertárban, hogy 3200 ft, a hivatalos ár 2800. Nem lennék gyógyszeres, nagyon drága.
Huuu hát még fura a mérő, de nagyon tetszetős. Fura, hogy nagy, megszoktam a minit.

Az utolsó mérés a régivel:
Az új meg kapott rögtön díszt :)

Nem bírtam ki, muszáj volt kipróbálni rögtön :) Ugyanolyan eredményt kaptam mindkét mérőn.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...