2013. október 3., csütörtök

Leeső megeső

Már megszoktam, hogy futásnál a terhelés miatt felfele megyek, így ma vígan (és vacogva kicsit) indultam el 7,7-el futni. Nah de nem elég, hogy a GPS nem akart műkődni, így nem tudtam mérni semmit (a km-t tudom :D), de még a felénél éreztem, hogy valami nem jó. Mérek vércukrot 5,7. Upsz, akkor elsősegélycsomag, szőlőcukor, mondom akkor is végigfutom, van még elég szőlőcukrom. Elérek a 4 km-hez, megint érzem, hogy valami nem jó. 4,8-at mértem 5 szőlőcukor után. Nah mondom már csak 1 km, most már meg nem állok, belapátoltam a maradékot, erre ugyanúgy ötön vagyok.
Ui. Futás után félórával végre 6,7-en vagyok *juppijuppijáj*
Időm a szokásos csigabiga tempo lett, sokszor le kellett állni nyújtani, mert a lábam nem akart menni, aztán vércukormérés, aztán szőlőcukrozás, az lelassít, mert enni kell. Úgy látszik mostanában minden közbejön.
Kép rólam edzés után (kb. sose teszek fel ide a képet, most valahogy kivételt teszek)
 4. km-nél...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...