2013. október 30., szerda

Méréssokkkkk

Rájöttem, hogy mostanában túl sokat mértem, mert parázok, hogy mivan, ha túl alacsony, túl magas.
Eldöntöttem, hogy ezt sürgősen befejezem. Tehát legyen újra napi 3, meg heti 1 teljes nap. Nah meg persze a kötelező plusz: sport előtt, ha furán érzem magamat.
Mert nem kell sokat mérni, az ember csak parázik. Aztán újra mér, hogy hogyan változik, de minek? Szerintem a napi 3 bőven elég. Nem kínzom magamat többel, csak ha muszáj. Szóval mától szigorúan betartom. Régebben is így mértem, és mégis tökéletes kontroll értékeim lettek. Figyelek a testem jelzéseire, mert mérni kell, de nem szabad belezizulni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...