2013. május 10., péntek

Banános-zabpelyhes palacsinta

Még mindig van itthon egy csomó zabpelyhem. A zabkása már nagyon unalmas, nyersen nem szeretem. Akkor mi legyen vele?
Aztán megtaláltam ezt a receptet:
http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/zabpelyhes-bananos-palacsinta/
Én 3 banánból készítettem, így lett olyan 15-18 db. Meg kicsit több lett, mivel úgy látszik a tojások nálam nagyobbak voltak, így még kevertem hozzá zabpelyhet. A zabpelyhet meg nagyon szeretjük, mivel megdagad (a CH-t száraz mennyiségből kell számolni) akár duplájára is, és eltelít. Kevés a GI-je.
Nagy szerencsém, hogy van nékem egy egytojásos serpenyőm :) Ehhez tökéletes volt, miután az első hármat sima serpenyőbe raktam, aztán dobhattam ki, mert nem sikerült. Így legalább ha elrontom, akkor egyet rontok. Persze utána már nem rontottam (annyira). Vaj helyet olajat használtam.
Végül az 1 evőkanálnyi mennyiség volt be a legjobban. Bár a 2 evőkanálnyi is jó lett, viszont azt nagyon nehéz volt átfordítani.
Az átfordítás volt a legnehezebb, próbálkoztam széles fakanállal, késsel, mindenfélével. Igazából egy jó széles lapátféle lett volna a legjobb, de olyanom meg nincs. Így rondák, de finomak lettek :)
Nagy előnye, hogy egyáltalán nincs benne se liszt, se cukor :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...