2013. május 11., szombat

Sportos tanulós cukorbeteg

Megjártam a Hogyan sportoljunk cukorbeteg? előadást a SOTE I. számú Gyermekklinikáján. Gondoltam, ha már sport, akkor megyek bicajjal, sikerült el is áznom egy kicsit. Legnagyobb fájdalmam, hogy biciklitároló sehol. Végül a Heim Pálnál tettem le, ahol önkénteskedek. (Később kiderült, hogy épület bejáratánál lépcsőnél korlátra be lehetett volna tenni, nah majd legközelebb).
A plakát itten található:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/945335_526166777429339_2068734314_n.jpg
Engem teljesen lefoglaltak ezek az előadások, érdekesek voltak, és végre nem azt hallgattam, ami egy több éve cukorbetegnek teljesen egyértelmű. Az előadó miatt meg úgy éreztem magam, mintha újra iskolában ülnék.
Sok mindent megtudtam új felfedezésekről, és a lényegről hogyan sportoljunk cukorbetegen. Bár sok mindent már kitapasztaltam, azért mégis tanul újat az ember. Klubtag is lettem :)

És ha már sport; összejött bicajjal 29 km összesen. (Két részletben) Rég voltam ilyen hosszú távon. Pont tegnap történt meg az, amiről eddig csak hallottam, hogy ha nem iszik eleget az ember, akkor felmegy a vércukorszint. Hát nekem egyszerűen megállt 8,2-nél és puff. Mivel tegnap tekertem 8 km-t, előtte 8,2 volt, utána 8,2, 3 óra üldögélés után is, majd otthon is újabb 8 km után. Aztán megittam 1 liter vizet és helyreállt.
A mairól meg: reggel csodálatos volt, mivel alig voltak az utakon, így egy csomó zöldhullámot kaptam, tudtam rendesen menni. Hazafele már túl meleg volt, elfogyott a teám, így az utolsó 3-4 km előtt eldőlt bennem a boci, éhes voltam, szomjas voltam, fáradt voltam, a lábam görcsölt, mindenhol kutat kerestem, persze sehol se volt, így az utolsó 2 km-nél megálltam egy pékségnél vizet venni. Akkor az mindet ki is izzadtam, de legalább a boci visszaállt :)
Itthon 6,4 lett a cukrom, indulás előtt megettem 2 szőlőcukrot, mivel keveset ebédeltem, nah meg tudtam hány km vár rám.

Az eredmény:
Sok tanulás
29 km
2 átizzadt felső
1 kis lepirulás
Ma már nem megyek futni, úgy érzem mára elég volt a mozgás.

Várom a legközelebbit :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...