2013. május 15., szerda

Fiatalok és betegség

Ma beszélgettem egyik barátnőmmel. Térdműtéte volt, a mai napig lábadozik belőle, és nem egyszer került olyan helyzetben, hogy az öregek elmondták egy semmirekellőnek, mert nem adta át a helyét. Arról ne ejtsünk szót, hogy kinek kéne átadni a helyet, az örök vita marad. De miért kell szitkokat szórni egy fiatalra, ha nem adja át a helyét? Ő nem lehet beteg? Lehet térdműtétből lábadozik, lehet hypozik, vagy egyszerűen csak vércukrot akar mérni, vagy éppen a nagy melegtől majd összeesik. A fiatalok is lehetnek betegek, sőt egyre többen azok, sok nem látványos, ezért is kapjuk a szitkokat. A másik meg, hogy az ember azért állja végig az utat (én általában fél órát metrozok, tehát nem keveset), hogy hátha valaki le akar ülni. Aztán állva meg összenyomják, nekimennek, a nyakába lihegnek.

Szóval mindenki magába szállhatna, mert lehet, hogy akire morog, mert üldögél, az okkal ül.

1 megjegyzés:

  1. Ma átadtam a helyemet a 4-es villamoson egy idős bácsinak. Teljesen meg volt lepődve, hogy vannak még olyan emberek, (és inkább fiatalok) akik átadják a helyüket...

    2: Mikor gipszlevétel után 10 perccel ültem a gyógytorna előtt, és vártam, jött egy öreg mami. Nem véletlenül volt nyújtva a lábam, hajlítani nem tudta. Látszódott, hogy nem unalmamból nem húzom be a lábamat. Szerinted kikerülte? Majd felbukott benne... Jól látható voltam, de nem baj, őt nem érdekli, csak megy... Akkor meg így járt...

    VálaszTörlés

Nem is tudom

 Nem is tudom igazából mérges legyek, vagy sírjak a sarokba, vagy csak egyszerűen kiégetett ez az egész. Miután 2 évet könyörögtem orvosokna...